Tilbake til hovedsiden...





TEASER

NYHETER OG RYKTER

FORHISTORIEN

HVA SLAGS SPILL ER DETTE

PRAKTISK INFORMASJON

PÅMELDINGSSKJEMA

BILDER

TAPT & FUNNET

EVALUERINGSSKJEMA



STED:
Spillet vil foregå i Villmarksleiren ved Oppdal.

TID:
Spillet varer fra onsdag 21 okt. til slutt i løpet av lørdag kveld 24 okt. 2020.

OPPMØTE & BRIEFING:
Spillet vil starte ca kl 17. Dersom du ønsker å kjøre inn utstyret ditt istedenfor å bære alt, så må du komme senest kl. 15.00.
Spillerene vil bli delte i tre grupper ved oppstart med separat briefing og inngang til spillet.
Dersom du bare kan delta deler av tiden, så er det mulig å være med både som spiller og NPC. Ta isåfall kontakt og se egen rubrikk på påmeldingsskjema.

HJEMREISE & DEBRIEFING:
Etter liven er slutt blir det oppsummering i en times tid, deretter afterlive til langt på natt.
Hjemreise skjer på søndag.

ANTALL:
Spillet er i utgangspunktet beregnet for ca. 40 deltagere.

FORLEGNING:
Alle vil kunne bo i hus. Men det er også mulig med eget telt eller å bo i gapahuken om noen ønsker det.
Mer informasjon om dette kommer i egne skriv til de påmeldte.

MAT OG DRIKKE:
Enkel mat er inkludert.
"Vertshus" vil selge noe drikke.
Menyen er låst, men er du vegetarianer eller har spesielle allergier/behov e.l., så ta kontakt så får vi avklare hvordan vi eventuelt kan løse det.
NB! Vi har ikke fasiliteter til å garantere mot spor av allergener i maten, så hvis du er veldig sensitiv må du sikre egen mat.

RÅD OG TIPS:
Noen praktiske råd om hva du bør passe på å ta med deg.
Les om det her.

TRANSPORT:
Vi oppfordrer folk til å samkjøre mest mulig. Trenger du skyss, eller har du plass til andre, så post det i egen skyss-tråd i forumet på laiv.org når spillet nærmer seg.

HYGIENE/SANITÆRE FORHOLD:
TOALETT: Vannklosett og utedo er tilgjengelig.

HÅNDVASK: Det vil være våtservietter ved utedo og ved søppelhåndteringen, samt håndvask ved WC.

SØPPEL: Tønne med søppelsekk vil du finne ved bygningene på stedet samt ved toaletter.

Mer om hygiene kan du lese her.

PÅMELDING:
Påmeldingsavgiften er:
Kr 1350,- før 01 april 2020.
Kr.1450,- før 01 mai 2020.
Senere påmelding: kr. 1550,-
Arbeidsroller vil får kr. 500,- i avslag på påmelding.
Deltageravgiftens størrelse defineres av leie av sted, leie av utstyr, effekter, transport, forbruksmateriell under spill, porto e.l.
Medlemmer i Soria Moria får ikke betalt for å arrangere spill og eventuelt overskudd går i sin helhet til vedlikehold av utstyr.

Påmelding skjer ved at du betaler påmeldingsavgiften til Soria Moria på konto 9713 34 18958 eller Vipps til tlf. 909 48 141 (Håvard) før fristen.
Husk å påfør NAVN på innbetalingen.

Send påmeldingsskjema (meny til venstre) eller Epost.

BARN OG ALDERSGRENSE:

I utgangspunktet 16 år.
Er du yngre, eller ønsker å ta med barn; ta kontakt så ser vi på muligheter.

AVLYSING:
Dersom det ikke er tilstrekkelig antall påmeldte innen 1 mai 2020 blir spillet avlyst og innbetalte penger refunderes med fratrekk av bankens overføringsgebyr.

AVMELDING:
I utgangspunktet så er det bindende påmelding og ingen refusjon av deltageravgift etter 1 mai 2020.
Imidlertid så er det greit dersom du finner noen til å ta plassen din. Vi vil likevel returnere hele, eller deler, av påmeldingsavgiften til de som er avmeldt etter at spillet er gjennomført, dersom det er grunnlag/overskudd etter at regnskapet er oppgjort.

INFORMASJON:
Påmeldte vil få tilsendt mer informasjon om spillet etter 1 mai 2020.
Av kompendier vil "Utvikling i Allfirda" oppdateres og gis deltagere i god tid før start.
Øvrige kompendier og annen informasjon finner du på hjemmesiden.

UTSENDING:
All informasjon, kompendier og roller vil bli tilgjengelig pr. nett og/eller utsendt hovedsakelig pr. epost.
I spesielle tilfeller kan vi send i ordninær post, gi evt. beskjed om du har spesielle behov på påmeldingsskjemaet.